duminică, 6 ianuarie 2013

That's What I Am - Film online cu subtitrare

That's What I Am - Film online cu subtitrare


That's What I Am
Descriere sumara That's What I Am :
Anul: 2010
Calitate: DVD-Rip
Durata Film: 102 min.
Rating:
Categoria: Comedie
Descriere detaliata That's What I Am :

In anul 1965, intr-o localitate din California, Mr. Simon, un profesor dedicat de limba si literatura engleza pe care toti elevii il indragesc, il obliga pe Andy Nichol sa faca echipa pentru un proiect scolar de final de trimestru cu Stanley Miner, un inadaptat social poreclit de catre colegi "Big G", care are par aramiu, urechi clapauge si un cap disproportionat de mare in raport cu trupul. Desi Andy se teme initial ca va deveni tinta malitiozitatii colegilor din cauza colaborarii cu Stanley, isi schimba atitudinea atunci cand il vede pe "Big G" confruntandu-se cu indrazneala cu batausul Carl Freel, care a fost suspendat temporar de catre directoarea Kelner pentru ca a lovit o fata din aceeasi clasa. Furios din pricina suspendarii, Carl se razbuna pe domnul Simon raspandind zvonul ca acesta ar fi homosexual si periclitandu-i astfel cariera intrucat parintii scandalizati ii cer directoarei sa il excluda pe profesor din invatamant. Ofensiva parintilor impotriva domnului Simon este condusa de Ed Freel, tatal lui Carl, iar decizia directoarei este complicata de faptul ca profesorul refuza sa se apare, considerand ca harul predarii nu are nicio legatura cu orientarea sexuala a unei persoane.

Vezi Online That's What I Am - server 1:

Film online cu subtitrare - That's What I Am

Vezi Online That's What I Am - server 2:

VK CD 1



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu